SEO

Vind hier een overzicht van onze digitale kenniswereld. Speciaal voor jouw bedrijf om als inspiratie, kennis en informatie te gebruiken. 

Hoe je jouw doelgroep effectief kunt bereiken met content marketing

Contentmarketing is een effectieve manier om jouw doelgroep te bereiken. Het is een strategie waarbij je content creëert en deelt die relevant is voor jouw doelgroep, die hen helpt bij het oplossen van hun problemen en bij het bereiken van hun doelen. Contentmarketing kan worden gebruikt om een ​​persoonlijke band met je doelgroep op te bouwen, je merk te versterken en je verkoop te verhogen. In dit artikel kun je lezen hoe je contentmarketing optimaal kan gebruiken.

Lees verder »

Laadsnelheid van je website verbeteren

De laadsnelheid van je website is een belangrijke factor voor de gebruikerservaring. Hoe sneller je website laadt, hoe beter de bezoekers ervaren het. Het verbeteren van de laadsnelheid van je website is een uitdaging, maar het is zeker de moeite waard om deze te verbeteren. Een goede laadsnelheid kan namelijk je websiteverkeer verhogen, beter worden gerangschikt in zoekmachines, meer conversies genereren en je klanten tevreden houden. In dit artikel zullen we bespreken wat je kunt doen om de laadsnelheid van je website te verbeteren. We zullen technische en niet-technische oplossingen bespreken, waarmee je de laadsnelheid van je website kunt verbeteren en aanpassen aan de veranderende behoeften van je klanten.

Lees verder »

Vind je ideale doelgroep

Het bepalen van een doelgroep voor je bedrijf is een belangrijk onderdeel van je marketingstrategie. Het is essentieel dat je de juiste doelgroep bepaalt, aangezien dit de basis is voor het aanspreken van je klanten. Als je je doelgroep niet goed bepaalt, kun je je bedrijf niet op de juiste manier promoten. Bovendien kun je de verkeerde producten of diensten aanbieden aan de verkeerde mensen. Daarom is het belangrijk om je doelgroep te bepalen voordat je je bedrijf lanceert. In deze blog zullen wij uitleggen hoe je een doelgroep kunt bepalen voor je bedrijf en wat je moet overwegen bij het maken van deze beslissing.

Lees verder »

Alle begrippen die je moet weten over marketing

Marketing is een essentieel onderdeel van elk bedrijf. Het is een dynamische discipline die zich verder ontwikkelt met technologische innovaties. Om marketing effectief te kunnen gebruiken, is het handig als je bekend bent met de basisprincipes. Er zijn veel termen die betrekking hebben op marketing, zoals branding, verkoopstrategieën, productontwikkeling en online marketing. Door deze begrippen te begrijpen en te gebruiken, is het vaak makkelijker communiceren bij het bereiken van jullie doelen.

Lees verder »

Alles wat jij moet weten over zoekmachine adverteren (SEA)

Zoekmachine adverteren (SEA) is een vorm van digitale marketing die bedrijven helpt hun doelgroepen te bereiken op de populairste zoekmachines zoals Google of Bing. Het werkt door het weergeven van advertenties die overeenkomen met specifieke zoekopdrachten om potentiële klanten naar jouw website te leiden. Het is een effectieve manier om relevant verkeer naar jouw website te leiden zonder te hoeven wachten op organische zoekresultaten. In dit artikel gaan we dieper in op wat SEA is en hoe het werkt.

Lees verder »

Aan de slag met Instagram Reels

Gebruik korte video’s in jouw voordeel! In dit kennisartikel vertellen we je graag meer over Instagram Reels als slimme marketingtool. Want met filmpjes kun je het bereik van je merk bij je doelgroep flink vergroten. Ook zonder ongemakkelijke dansjes.

Lees verder »
Aan de slag met linkbuilding

Aan de slag met linkbuilding

Het begrip linkbuilding horen waaien, maar weet je er het fijne nog niet van? In dit artikel vertellen we je graag meer over wat linkbuilding is, de meerwaarde en hoe je op een succesvolle manier aan linkbuilding doet.

Lees verder »
Aan de slag met SEO

Aan de slag met SEO

De term SEO opgevangen, maar heb je geen flauw idee wat deze term betekent? In dit artikel vertellen we meer over SEO en hoe je met SEO jouw website beter kunt laten scoren in de zoekmachines om zo meer klanten te winnen.

Lees verder »
Aan de slag met gesproken zoekopdrachten

Aan de slag met gesproken zoekopdrachten

Steeds meer mensen gebruiken gesproken zoekopdrachten om online informatie te vinden. Dit is een opkomende trend die naar alle waarschijnlijkheid in populariteit zal blijven toenemen. Spraakgestuurde zoekopdrachten worden bijvoorbeeld onderweg uitgevoerd, met behulp van spraakassistenten zoals Siri, Google Voice Search of Cortana. Deze assistenten kunnen worden gebruikt op verschillende apparaten, waardoor ze handig zijn om snelle vragen te beantwoorden. In dit artikel gaan we verder in op gesproken zoekopdrachten.

Lees verder »

Sluit je aan bij de ondernemers die al een voorsprong hebben.

Ontvang gratis online marketingtips en -bronnen die rechtstreeks in je postvak worden bezorgd.

Ontvang binnen 24 uur een gratis kansen scan.